Jag bara njuter!

Jag är sämst på att blogga, kan bero på att min data är trasig och att tiden inte räcker till. Har börjat på mitt nya jobb nu i nyby och jag stortrivs, känns så skönt! Lång ledigt är jag oxå som typ alla andra och det känns underbart. Pojkvännen skämmer bort med med god mat nu när vi är ensamma hemma och den stora frågan är Varför han inte är kock? Jag är ingen kung i köket precis men det är tur att jag är tillsammans med en kung istället, jag får väl ta hand om disken antar jag!
Igår bjöd han på fyllda lövbiffar, pommes frites, stekt sparris, oliver, sallad, hallomi, färskt bröd med vitlökssmör och vin. Imorse blev det jordbuddar med mjölk och nu står pojkvännen i köket och förbereder middagen. Grillat lamm och potatisgratäng och grillade majskolvar och till efterrätt blir det jordgubbar med smält choklad. Jag bara njuter!

Hoppas alla får en trevlig helg så hörs vi nästa gång jag har lite tid över! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0