Välkommen Fredag

Underbara vackra fina väder. Vaknade klockan fyra imorse och trodde att jag hade försovit mig eftersom fåglarna kvittrade utanför fönstret och solen lyste in. Solglasögonen på och jag bara njuter av värmen. Satt ute i solen med mina underbara arbetskamrater och bornde på jobbet idag och drack kaffe och hade det trevligt. Tog en promenad på rasten i solen längst vatten. Jag vill njuta av varje sekund.
Imorgon är jag ledig och fredagen är välkommen. Full rulle hela dagen imorgon, iväg till nyby klockan nio sen på bankmöte klockan ett med pappa sen hem och fixa och trixa innan jag ska hem till Sofia och laga middag och dricka vin. Efterlängtad fredag, helt klart! Sola ska jag hinna med oxå..

Nu ska jag smaska i min ett wienerbröd och lägga mig framför tvn. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0