I'm back...

Då var jag tillbaka, kanske bara för idag menjag  hoppas på att jag ska bli lite bättre på det där med bloggandet.. Har inte bloggat sen i maj och det har väl hänt en del sen dess. Börjat på "nya" jobbet har jag ju gjort, trivs gör jag väl men känner att det är dags att ta tag i livet och komma på vad man egentligen vill jobba med. Att stanna kvar som Undersköterska hela livet är inte min grej. Men nu måste jag jobba på som sjutton ett tag framöver eftersom jag köpt lägenhet och lånet måste betalat plus hyra&mat mm... Nycklarna får jag 1 augusti och just nu känns allt bara som en lång väntan.. Fortfarande tillsammans med min finaste pojkvän victor som jag hoppas kommer hit inom kort. Min bror joel åkte till spanien igår och mamma till turkiet nyss så är alldeles ensam hemma vilket inte är någon höjdare tycker jag. Är nu inne på min sista semestervecka nu och jag är sjuk, hostar upp min lugnor inom kort!
Vill bara att det ska bli Imorgon nu så Ida kommer hem från hennes sommarstuga så jag får träffa henne lite innan jag börjar jobba igen och hon åker tillbaka till London. Ha det bäst så länge! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0